Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

sobota 14. prosince 2013

❄ Vánoční nákupy / Christmas shopping.. ❄

Vánoce už klepou na dveře a já ještě do včerejška neměla nakoupený ani jeden dárek a do toho všeho má ještě moje kamarádka narozeniny a tudíž mě to donutilo už někam vyrazit..


Nechtěla jsem vypisovat co všechno jsem koupila a pak takové ty věci typu : Kolik to stálo a kde jsem to sehnala..No a proto jsem vám vytvořila takové krátké video,které se týká mých nákupů na Vánoce..Jsou tam vlastně zahrnuté dárky pro rodinu,pro kámošku jak k Vánocům tak i k narozeninám (doufám že nenavštíví můj blog dřív než jí to dám)..No a pokud vás zajímá kde jsem nějakou určitou věc koupila nebo kolik stála tak klidně můžete napsat do komentáře a já vám ráda odpovím :))

Doufám že jsem vás alespoň maličko inspirovala a určitě budu ráda když mi dáte taky nějaké typy,jelikož musím nakoupit dárky ještě pro holky ze školy :))

Odkaz na video máte ---->   zde

Žádné komentáře:

Okomentovat