Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

úterý 4. února 2014

Rozhovor: Simon Komadel

Ahoj.
  Vítejte u dalšího článku,tentokrát ale z trošku jiného šálku..A to rozhovor! Tenhle rozhovor je můj první,ale určitě jich do budoucna plánuju víc :)

Simče je 16 let a zhruba před měsícem si vytvořila blog a začala tak s blogováním a videi.Já jsem na Simču narazila hned při prvním videu a od tý doby koukám na každé z nich..Líbí se mi jak si Simča na nic nehraje a ve videích je milá..Nedávno jsem Simče napsala s prozbou jestli by mi pomohla s ikonkami na blogu..Byla hrozně vstřícná a milá a dokonce mi k tomu natočila video abych to pochopila (Simčo,děkuju..:) )Od té doby jsem si se Simčou docela psala a přijde mi hrozně fajn..Díky ní jsem změnila design blogu a tradáá už mám i ikonky! No a řečí bylo už dost a pustíme se na rozhovor.. :) 

1.Jak by ses na začátek představila?

-Jsem začínající blogerka, která miluje všechno okolo módy a líčení.

2.Co tě přivedlo k tomu začít natáčet videa?

-Už dlouho jsem sledovala Beauty videa a potom mě tak napadlo, proč to taky nezkusit, tak jsem vzala židli, pár knih, foťák a zrcátko a natáčení mohlo začít.
 
3.Ví tvá rodina o blogování/vlogování ? A jak to bere ? 

-No zatím to nějak jen registrují. Myslím, že jim to nějak nevadí.  

4.Máš nějaký youtube vzor?

-Určitě je to Lou z getthelouk.com a spousta dalších blogerek z Ameriky.

5.Co na videa říkali ve škole (spolužáci) a kamarádi, když se o natáčení dozvěděli?

-První se to dozvěděl můj spolužák a ten byl z toho nadšený. Samozřejmě tuším, že určitě se to všem nelíbí, a někdo má na to blbé kecy, ale snažím se je ignorovat a někdy si ze sebe udělat taky srandu.


6.Co by jsi doporučila začínajícím youtuberům/bloggerům?

-Aby měly svůj styl, dělaly to co je baví a nenechaly se odradit od ostatních.

7.Řídíš se nějakým mottem ? 

-Nemám žádné zvláštní motto.

8.Kam až by jsi to chtěla na youtube dotáhnout? 

-Nevím jak vypadá vrchol youtube. Určitě větší sledovanosti a většího počtu odběrů, ale myslím, že na měsíc a půl v branži to zatím není tak špatný. 

9.Je nějaké video,které plánuješ a na které se můžeme těšit?

Určitě plánuji Outfitová videa a spoustu Tagů. 

10.Co by si na závěř vzkázala svým odběratelům ?


-Děkuji Vám za všechny odběry a krásné komentáře, které mi píšete. Sledujte mě nadále, tohle je jen 
 začátek.

2 komentáře: