Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pátek 23. května 2014

TAG: My First Time/Moje poprvé

1. Jaké bylo tvoje první slovo?  Mám takovou knížku,jmenuje se "Naše děťátko " a do ní moje mamka napsala (když jsem byla malá) ,že moje první slova byly : Tata,Kač-Kač,Táák,Hajs

2. Jaké bylo jméno tvé první nejlepší kamarádky? Moje první a stála nejlepší kamarádka se jmenuje Kristýna (Kiki ) .


3. Jaké bylo jméno tvého prvního domácího mazlíčka? Měli jsme nějaké králíčky,ale ty si vůběc nevybavuju a tudíž beru jako mého prvního domácího mazlíčka mého psa,který se jmenuje Vikča..

4. První strach? Tohle je poměrné těžká otázka,ale vím že když jsem byla malá hrozně se mi zdály sny tipu že po mě lezou hadi a pavouci,takže tehdy jsem měla strach právě z nich. Později jsem začla mít hrozný strach ze smrti.

5. První osoba, které jsi dnes napsala?  Filipovi (kamarád)

6. První auto? Vzhledem k tomu,že mi je 15 tak jsem měla zatím jen autíčka na hraní..

7. Tvůj první telefon? Mám pocit,že to byla určitě tlačítková Nokia :)

8. Tvoje první rande? Jednou ve školce,ale s kým to nevím .. :(

9. Tvoje první pusa?  Když nebudu počítat takový ty dětský kamarádský pusy,tak moje první pusa byla někdy v 6 třídě (myslím) .

10. První láska? 7. třída--> Bylo to hrozně fajn a do tedˇ spolu máme skvělej vztah.

11. První video na Youtube? Když nebudu počítat,takové ty videa které se skládali třeba jen z fotek a nebo nějaké ze školní akce,tak moje první video bylo "Tag- Co dělá mě mnou " .Tohle video jsem ale musela smazat a už ho nenajdete.

Žádné komentáře:

Okomentovat