Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

sobota 22. listopadu 2014

Vinted ♥

Konečně jsem měla čas probrat skříň a taky světlo k tomu,abych vše mohla nafotit..
Jsem člověk který si vždycky říká "Ne! To nevyhodím.Co kdybych si to třeba někdy chtěla vzít?" Znáte to taky?

Dneska jsem,ale přijala "výzvu" a oblečení jsem probrala.! Pár kousků věnujeme,ale některé jsou skoro jako nové a tak jsem je dala na Vinted

Budu moc ráda když se na můj profil kouknete..Tedˇ ho najdete tady ,ale kdykoliv jindy stačí kliknout na ikonku v pravé liště .. ---> -

Na ceně i na předání jsem ochotna se domluvit a určitě se nebojte se mi ozvat i třeba ohledně rozměrů nebo více fotek.

Doufám že se vám něco zalíbí a budu moc ráda,když mi svoje profily napíšete do komentářů. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat