Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

středa 14. ledna 2015

Můj rok 2014 ♥

Myslím si,že shrnutí celého roku nikdy není na škodu.Já osobně už teď nevím,co jsem dělala před rokem..


Leden

Pokud si dobře vzpomínám,tak v lednu se zas až tak nic zásadního nestalo.


Únor 
8.února-Byla jsem na Pošumavském věnečku

10.února- Podala jsem příhlášku na střední školu
11.února - Odjíždím na hory (Paseky) 

  Březen
8.března - Odjíždíme na týden do Itálie 
Celý článek o Itálii zde

7000 Shlédnutí ! 

 Duben 
7.dubna - Trávím bezvadný den s kamarádama


11.dubna - Další den s kamarádama

22.dubna - Přijímačky na SŠ+ přijata na Futurum


24.dubna- Byla jsem přijala na Střední školu 


Květen 
8.května- Odjíždíme na kola 
 



 








Červen  
Poslední měsíc se spolužákama ze základky ! 

26.června- Poslední zvonění

28.června- Divadlo


Celý článek o červnu si můžete 
 přečíst zde












Červenec  
1.týden - Trávím většinu času se svým kamarádem
 8.července- Odjíždím na tábor,kde trávím vlastně skoro celý červenec.
Článek zde

 Srpen

1.srpna -Odjíždíme do Holandska (článek zde)

                                                     13.srpna-Sraz s lidma z tábora

                                                     22.srpna-Víkend na Šumavě
+Konec prázdnin - tady

Září
1.září - Nastupuju na střední školu 

2.září-Odjíždím na Adaptační kurz

 12.září-Nasadili mi rovnátka

Poznávám svoje milované spolužačky.. 

21.září - 9000 shlédnutí!


28.září-Oslavili jsme 2 roky blogu.   -Článek zde

Říjen 
8.října - Oslavila jsem svoje 16.narozeniny

11.října-Oslava s rodinou

19.října- Mám svátek 

30.října - Sraz s lidma ze základky ♥

Listopad 
 15.listopadu - Byla jsem na kamarádovo prodloužené
Mám spoustu fotek s Kájou ☻


29.listopadu - Jedeme do Drážďan 


Prosinec  
 5.prosince- Jdeme s Kájou dělat Mikuláše a Čerta do školky 

6.prosince- Divadlo premiéra 

18.prosince- Vánoce ve škole

22.prosince - Sraz s lidma ze základky 

 24.prosince- Vánoce!









26.prosince-Odjíždím do Rakouska





Silvestr!

















♥♥ Nakonec bych chtěla všem poděkovat.Hlavně mým kamarádům,díky kterým jsem zažila úžasné zážitky.Další dík patří mojí rodině,která mi moje zážitky umožňuje zažívat.Doufám,že tento rok bude stejně tak dobrý jako rok 2014! ♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat