Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

neděle 16. srpna 2015

Holidays 1/2 ♥

Jelikož dlouho nebyl žádný článek a já mám spoustu fotek o které bych se s váma chtěla podělit,tak prázdninový článek rozdělím na půlku.

Začnu červencem,jelikož srpen ještě neskončil a já mám ještě spoustu plánů.

Prvních 10 dní jsem trávila víceméně hlavně s rodinou a přáteli.

Navštívila jsem Český Krumlov a z něj pochazí i první fotky. 





 11.července jsem odjela stejně jako každý rok na tábor :) 







  Po táboře jsem odjela na chatu za mojí kamarádkou.. 

Vyrazily jsme na kole a hned jsme píchly :(





Lesní maliny
Rozhledna Kryry

Fotky z druhé půlky mých prázdnin vám ukážu koncem srpna :)

A co vy děláte o prázdninách?




Žádné komentáře:

Okomentovat