Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pátek 3. února 2017

It´s my 18th birthday!


Svoje 18.narozeniny jsem oslavila už v říjnu,ale k článku se dostávám až teď.
Tento den bych nazvala jako den plný překvapení a nervozity zároveň.
Za vše vděčím své rodině a hlavně kamarádům.

O půlnoci mě vzbudili rodiče s dortem a dopisem.Ráno jsem se řídila podle instrukcí a jela na stanici metra,kde na mě už čekala kamarádka a šli jsme na vynikající snídani na Žižkovskou věž.Po věži mě předala druhé kamarádce s kterou jsme šli do Světozoru,z cukrárny s kamarádem na oběd,z oběda s 3.kamarádkou do divadla na Alenku v kraji zázraků.Poté mě vyzvedl kamarád a šli jsme na čokoládu.
Ten mě pak dovezl domu,kde mě mamka nenápadně přemluvila ať s ní jedu k babičce něco vyzvednout.U babičky (v horním prázdném patře) na mě čekali všichni moji kamarádi s dortem,dárkama a balónkama po celé zemi.

Celkově byl celý den jeden velký nezapomenutelný zážitek a tak se už raději vrhnu na fotky !




Celý den mě čekali různé pokyny,překvapení,kamarádi a spoustu skvělých zážitků.


Můžete se těšit i na další narozeninová překvapení!



Žádné komentáře:

Okomentovat