Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pátek 8. září 2017

Berlín 2017

Prázdniny jsou za námi ale já se k nim teprve teď začnu pořádně vracet a začne "éra" prázdninových článků.Přiznám se,že jsem prostě o prázdninách neměla čas na tyhle články a tak teď budu dohánět resty.

Berlín jsem navštívila poprvé a jako první bych se ráda vyjádřila o ubytovaní.Poprvé jsem bydlela v  bytě přes AirBnB a jestli z toho máte strach stejně jako jsem měla já,tak vám to můžu jedině doporučit.Záleží samozřejmě na tom,na koho a na jaký byt narazíte- všechno závisí na náhodě- ale já měla pro jednou štěstí (po tom co jsem o prázdninách ztratila telefon a v Kolíně mi zrušili let do Prahy ).

Doprava v Berlíně taky nevyjde úplně draho - my jsme si kupovali lístek vždy ráno (na 24hod) a platili jsme za něj 7 euro.Metro je přehledné a všechno je poměrně blízko.

Pizza Hut
Památník Holocaustu 
Braniborská brána
Reichstag
Vítězný sloup

Berlínská katedrála
ZOO


Molecule man


Žádné komentáře:

Okomentovat