Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

středa 12. března 2014

Focení,aneb začíná jaro ..

Dneska by měla být středa a já jsem zrovna na horách..Článek jsem naplánovala na druhou hodinu,kdy jsem ještě na svahu a jak říká můj taťka "drtím kopce" ... Asi před 14 dny bylo fakt pěkně a já si řekla proč jako nevyrazit ven a něco nenafotit...Chodím ven fotit poměrně často,ale nikdy mě nenapadlo udělat článek..

Fotím na Canon PowerShot SX30 IS. Nejsem žádnej profesionál spíš klasickej "týnejdžr" s foťákem.. Focení mě baví,ale nikdy jsem se tomu nechtěla věnovat víc,než jen jako zábavu..Tak a pustímě se do fotek..








Víkend s Aničkou..




Fotky,které mám ve foťáku už déle,ale chtěla jsem se s vámi o ně podělit..








Chtěli by jste víc takových článků?

Žádné komentáře:

Okomentovat