Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

čtvrtek 6. března 2014

Haul OC Letňany ---> Jennyfer , Pull & Bear , Only

Začátek března a s ním i další Haul ...Tentokrát jsem už opravdu měla chuť pořídit si nějaký nový kousek do mého šatníku..Jelikož jsem koncem února konečně sebrala odvahu a zbavila jsem se pár kousku z mého šatníku,tak šatník zůstal takový chudý..Tyhle věty svědčí za vše a vrhnem se na to ...


Po tomto tipu svetru pokukuju už opravdu dlouho,ale nikdy jsem nesehnala žádný,který by byl z dobrého materiálu a zároveň za příznivou cenu.. A co se stalo? Samozřejmě se mi dneska poštěstilo a sehnala jsem hned dva..


  1. Vínový pletený svetr z ONLY

           

Před slevou 499,- po slevě 150,- Kč...
No nebyla bych blázen kdybych ho nekoupila? 


     2.Černý pletený svetr z Jennyfer 

 

                                               
 Před slevou 579 ,- po slevě 289 ,-Kč ..

 

-Jelikož jsem vyprázdnila konečně ze šatníku i trička ,tak jsem potřebovala nějaké obyčejné.. 

 

 3.Oba dva kousky mám z Pull & Bear a oba stály 199,- Kč


 

 


 4.A dost bylo oblečení a ještě vám ukážu další knížky do sbírky co jsem si dneska pořídila..  

299,- Kč

269,- Kč


 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat