Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pondělí 29. června 2015

Tips for breakfast .. ♥

Musím se přiznat,že snídaně nikdy nebyla moje oblíbená ..Ve školní dny jsem nesnídala a o víkendu jsem většinou skončila u Nesquiku s mlékem .. Od té doby co jsem začla cvičit jsem se začala i trochu zajímat o to co jím,a tak jsem začla i snídat ..


A co obvykle snídám?

                                   ↑  Ovoce-bebe sušenky                                ↑  Ovoce-kukuřičné lupínky

                                                             
  ↨ Ovoce-jogurt-müsli ↨


                    ↑ Toustový chléb-nutella-ovoce-džus        ↑ Vafle-banán (banán lze rozprostřít vidličkou)

                 ↑ Ovesná kaše - Banán-Maliny-Kokos                 ↑ Ovesná kaše-Jahody-Kokos

       
                                             ↑   Toust s bylinkovým máslem a se sýrem - Mrkev

                  ↑ A když už nemám nápady tak si vystačím s ovocem nebo musli tyčinkama..↑

                            Všechny produkty které používám budou v dalším článku.











Žádné komentáře:

Okomentovat