Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pondělí 28. září 2015

3 years ♥

Před třemi roky jsem založila tenhle blog.Zveřejňovala jsem ho kde se dalo a neustále jsem s ním otravovovala mé přátelé.

Musím říct,že blogování mě baví,i přesto že mám občas pocit jako kdybych psala jen sama pro sebe.
Kdykoliv se zeptám v článku na nějakou otázku,je mi jasné že odpovědi se mi nedostanou.

Nevím kolik lidí opravdu sleduje pravidělně můj blog,ale i kdybych měla psát jen pro jednoho člověka-psala bych.

Neustále mě napadá spoustu článků,které jsou ovšem problémové ve zrealizovaní.

Nemám v plánu psát nějaký speciální článek,ale pokud by jste měli nějaký nápad-napište mi ho!


 Za tři roky jsem dosáhla

Zobrazení stránky        12 830

Příspěvky                        201 

Komentáře                      135

Facebooková stránka      98
 

  Děkuju vám za všechno ♥♥



1 komentář:

  1. Já to čtu pořád :)Skoro od samého začátku.... Asi víš kdo jsem takže tě to asi nepotěší kdo ví :)
    Pokračuj dál...

    OdpovědětVymazat