Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

čtvrtek 17. září 2015

Tips for movies ♥

Krásné čtvrteční odpoledne,
dnes se s vámi podělím o moje oblíbené filmy a budu moc ráda,když mi doporučíte ty vaše.

Asi před rokem jsem poprvé objevila filmy podle knížních předloh Nicolase Sparkse .Dřív jsem znala jen TalismanPoslední píseň.Poté jsem si stáhla Co s láskou ? a začala jsem se více zajímat o tvůrce těchto filmů.A nyní patří všechny jeho filmy k mým nejblíbenějším. Každý film je v nečem jiný a skoro nikdy neodhadnete konec příběhu.

Myslím si,že ve všech jeho filmech je výborně promyšlené obsazení a hlavně kvůli tomu mě jeho filmy tak baví.   (mé čtyři nejoblbenější ↓ )








  

















Další oblíbenci .. ↓
























A jaké jsou vaše oblíbené filmy ?

Žádné komentáře:

Okomentovat