Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

středa 29. května 2013

Menší recenze mého blogu.. :)

Je to už víc jak půl roku co se tahle recenze objevila na jednom blogu..A právě dnes jsem na ní znova narazila,ale celou dobu jsem žila v domění že jsem vám o ní řekla..Ale jak jsem tak projížděla celý svůj blog,nenašla jsem o téhle recenzi ani stopu..A tak vám jí přináším až teď..

V den kdy je to přesně 8 měsíců :) Mnozí z vás tak pochopili že tato recenze vznikla 29.září 2012..

Ten pocit když si prohlížíte ten blog,a najednou tam zahlédnete recenzi na váš blog..Věřte mi že je to opravdu úžasný pocit.. :)) 

Takže pokud se chcete na recenzi podívat tak zde máte tu možnost :)
Klidně mi piště do komentářu,jak se vám líbí a jestli s ní souhlasíte :))


Bloggerka Mia :))


Žádné komentáře:

Okomentovat