Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pátek 31. května 2013

Víc o blogu..

Si tu poprvé? Odpověděl si Ano? Pokud jo,tak je na čase abych se ti představila a řekla ti víc o mém blogu..
 

1. Blog byl založen 28.9.2012..Jmenuju se Michaela,ale podepisuju se *Mia* a jsem Autorka blogu :) To znamená že pokud se budeš chtít dozvědět víc,nebo se na něco zeptat,tak se vždy obrať na mě..

2.Na pravé straně blogu jsou ikonky zvané "Štítky" kde najdeš :
-Příběh-Because it is love-,který tu byl jako první a psala jsem ho já.Ale ten už je ukončený..
-Příběh -Believe in your dreams-,který ve zkratce nazýváme BIYD.Píšu ho taky já a tento příběh zatím pořád pokračuje..
-Informace-V tomto štítku se dozvíš všechny novinky,soutěže, a změny..
-Zaujaté-Tento štítek vznikl někdy na začátku května a najdeš v něm všechno co mě zaujalo..
-Příběh-Život týnejdžra-Tenhle příbeh psala blogerka Simča,která už ale odešla a tudíš příbeh nepokračuje..

3.Dále se tu můžeš dostat na blogy a stránky které se mi líbí..

4.Nejvíc ze všeho mám ráda komentáře,kritiku a dotazy..

Takže doufám že se ti tu bude líbit a pokud ano tak budu ráda když můj blog kdekoliv zveřejníš..

Autorka blogu *Mia*.

Žádné komentáře:

Okomentovat