Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

pátek 31. května 2013

Péče o vlasy..

Čaute..Už asi před půl rokem se mě jedna slečna zeptala co používám za přípravky na vlasy a tento týden se tahle otázka objevila znova,ale od jiné slečny..
A tak jsem se rozhodla že slečnám odpovím ve článku..

Za 1. Šampon a kondicioner..
Obvykle používám SYOSS - Repair Therapy,ale nedávno jsem si koupila obyčejný Garnier Fructis OIL REPAIR 3,který jsem si celkem oblíbila,poněvadž voní po gumových medvídkách.

Šampon a Kondicioner..
2.Na vlasy vysušené ručníkem nastříkám buď přípravek od Matrixu a nebo Brazilský keratin..Dodají vlasům lesk a chrání je před vyschnutím..Více o přípravku od Matrixu se můžete dozvědět zde .


Brazilský keratin a Matrix total results.
 3.Jako třetí krok si vlasy vyfénuju fénem..Já osobně používám tento .

4.Před žehlením na vlasy nanesu olejíček proti ničení vlasů.Já ho mám od Matrixu a dá se koupit zde .

5.Vlasy důkladně vyžehlím žehličkou na vlasy kterou já konkrétně mám od Babyliss Pro.Na internetu jsem jí nesehnala,mám jí přes jednu kadeřnici..

3/4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat