Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

sobota 28. září 2013

Birthday.. :))

Dneska jsem se probudila s pocitem,že jsem něco dokázala a když jsem najela na blog a viděla jsem tam číslo 4 800 tak jsem si snad už ani víc přát nemohla..Je to zvláštní..

Za rok jsem zvládla nasbírat 4 800 zobrazení blogu... ! :)) Ale za to samozřejmě vděčím vám..


A teď co se tu za ten rok stalo?
  -Začala jsem s příběhem Because it is love,který je úspěšně dokončen a který byl dokonce vydán ve školním časopise ... :)) 
-Pak tu byla Blogerka *Sim*,která mi mimochodem moc pomohla a doufám že se vám její příběh -Život týnejdžra- líbil ...Simča odešla,a já teda scháním někoho nového.. :)) 
-Příbeh BIYD- Tenhle příběh už má 24 částí a píšu ho už 8 měsíců a 4 dny ... Myslela jsem si tak nanejvíš 4 měsíce,ale koukala jsem na příběh a opravdu jsem ho začla psát už v lednu.. :))  
-Pak to bylo spoustu podle mě zajímavých článku,s kterými budu teda samozřejmě dále pokračovat a doufám že se vám alespon některý z nic líbil..
-Facebooková stránka- zhruba za 6 měsíců jsem na stránce nasbírala 51 liků,je to poměrně málo ale jsem ráda že vůbec něco :))
-Čtenáři-Doufám že tu jsou alespoň nějací,kteřím se blog líbí a navštěvují ho..A všem co třeba komentujou,nebo mi něco posílají,tak těm samozřejmě moc děkuju :))
-Poděkování- Tak to patří všem co čtou můj blog a pak teda samozřejmě mému kamarádovi Markovi,který mi vždycky poradí a skoro pokaždé mi píše svůj názor na to co jsem zrovna napsala,takže děkuju :**

Takže všem moc děkuju a doufám že za rok budu moc napsat článek ohledně 2.narozenin :))

Mám vás ráda a užijte si víkend,ahooj.
Blogerka Mia

Žádné komentáře:

Okomentovat