Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

neděle 1. září 2013

Cesta po Itálii..

První den- Naše první zastávka po celé té douhé cestě byla v německém národním parku Neuschönau..Prošli jsme se v korunách stromů a navštívili jsme rozhlednu..Večer jsme dojeli do rakouského města Krimml,kde jsme přenocovali v našem obytném autě..

Druhý den-Ráno jsme se vydali na krásné vodopády v městě Krimml,kde jsme strávili celé dopoledne....Po obědě jsme nasedli do vozů a jeli jsme směr Itálie...Asi kolem půl 10 jsme dorazila do Lago di garda a ubytovali jsme se v kempu..

Třetí den-Dneska jsme se rozhodli navšívit MovieLand a večer pak Gardaland..Byli jsme tu asi před 5 lety,takže jsme atrakce tak nějak znali a už jsme věděli které jsem zábavné a které naopak ne..Večer jsme přišli celý roztočený,rozjásanný ale taky celkem dost unavený z toho celodenního lítání po parcích..A tak jsme kolem 12 hodiny zalehly..

Čtvrtý den-Dneska jsem vstali brzy ráno a dojeli jsme až večer kousek od města Bari.Dneska jsme přespali jen u benzínky,jelikož nám přišlo zbytečné ubytovávat se na jednu noc v kempu..Náhodou to bylo fajn,takový dobrodružný..

Pátý a šestý den-Dneska jsme kolem 2 hodiny dojeli do kempu,který byl spíš taková vesnice pro místní Itali..Bylo to opravdu zajímavé..Dali jsme si úžasný oběd a zbytek tohoto dne jsme trávili u moře...Další den jsme byli také u moře a večer jsme se vydali do nedalekého města Ostuni..Dali jsme si takové ty pravé Itálské palačinky s nutelou a odjeli jsme zpátky do kempu..

Sedmý den-Dneska jsme se vydali na pamatáku Unesco do italského města Alberobello..Bylo to upravdu nádherné,takové malinkaté baráčky..A po prohlídce města jsme dojeli do města Vieste,kde jsme byli zakempovaný až do desátého dne..

Osmý a devátý den- Tyto dva dny jsme celé trávili u moře a večer jsme chodili do města na nákupy,prohlídky a jídlo..

Devátý a desátý den-Devátý den jsme už brzy ráno vyrazili domu,asi kolem půlnoci jsme dojeli na české hranice a kolem 8 hodiny ránní druhého dne jsme byli doma..

1.Neuschönau/2.MovieLand/3.Vodopády v Krimml.
/4.,5. Ostuni/6.Alberobello

Tahle dovolená byla opravdu super a doporučila bych jí úplně všem :))