Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

úterý 5. srpna 2014

My swimsuit collection ♥♥

Omlouvám se že nemám 90-60-90 !
Nikdy jsem nebyla ten tip holek,který měl doma na každé léto alespoň 5 párů plavek.Většinou jsem si vystačila tak s dvěmi páry a tudíž jsem neměla potřebu kupovat si další.Možná by jste čekali že čím jsem starší tím víc plavek budu potřebovat,ale ba naopak.Už zhruba 3-5 let mám v šuplíku na každé léto jedny nové plavky (+ ty co jsem si koupila předchozí léto) ..
Občas přijde chvíle,kdy se rozhodnu,že např. tyhle plavky mi jsou malé a tyhle mi naopak vůbec nesluší,a tak se jich jednoduše zbavím. Nyní mám v šuplíku troje plavky a popravdě? Stačí mi to.

Nejsem člověk,který v bazénu nebo u moře stráví celé léto.Bazén sice máme,ale tím že bydlím na vesnici,tak většinou není poblíž nikdo,kdo by se chtěl koupat semnou a mě to samotnou prostě nebaví.

A tak,jak už jsem řekla,můj šatník nyní tvoří 3 páry plavek a právě o nich bude dnešní článek :)


1. a zároveň nejstarší plavky z šatníku..
Značka : Tezenis
Cena: Netuším
Zakoupeny roku : 2012



Tyhle plavky byly v dobu kdy jsem si je koupila poměrně fajn,ale nyní už je nosím jen tak na zahradu,kde vím že mě neuvidí nikdo kromě rodiny.Mají jednu velkou nevýhodu ve vrchní části,a to takovou,že podprsenka není vystužená,a tak vám pak je vidět i to,co by být nemělo. Prostě je to jen látka,bez jakékoliv výstuže .Kalhotky jsou jakoby "univerzalní " .Nedají se ani utáhnout ani povolit,ale mě sedí suprově :) 



2.plavky
Značka: Tally Weijl (Tezenis)
Cena: cca 500 Kč
Zakoupeny roku : 2013

Ve chvílí kdy jsem si vybírala tyto plavky jsem přesně věděla co chci a to právě plavky bez ramínek! V tu dobu to bylo hrozně populární a mě samotnou to taky hrozně lákalo.Plavky mi kupovala ségra,to si pamatuju,protože zrovna byla poblíž obchodu a já už je měla vybrané z internetu .Nejsem si úplně jistá jestli kalhotky od plavek nejsou náhodou z Tezenisu,ale vím určitě že nejsou přímo k vršku.Dokupovala jsem je později,ale kde,to těžko říct. 
Plavky jsou sice hrozně fajn,třeba na opalování a tak,ale na dovádění ve vodě už zas tak fajn nejsou.Přece jenom nesmíme zapomínat na to,že jsou bez ramínek. Plavky fungují vlastně na bázy přetočení,tudíž je jakoby zatočíte a pak vám v dekoltu vznikne něco jako "zamotaný hadr" (nevím jak jinak to napsat).Jsem s nima ale spokojená.

Kalhotky jsou klasicky na mašly.Tudíž se dají utáhnout.Mně osobně už moc nevyhovují,jelikož mám pocit že se mi tak trochu vytáhly a tudíž mi poměrně padají. 



3.a zároveň nejnovější plavky z šatníku  
 
Značka: Adidas
Cena : 1 000 Kč
Zakoupeny : Červenec 2014

Jelikož se blížili prázdniny a já jsem věděla že tohle léto mě čeká spoustu vody,tak jsem se rozhodla,si pořádit plavky s ramínkama,abych už nemusela přemýšlet nad tím,kde skončí moje plavky po skoku do vody. Původně jsem chtěla něco víc elegantního,ale v tom zmatku jsem prostě nějak nepřemýšlela nad tím jak budou vypadat spíš nad tím,jaké budou po praktické stránce. Adidas a všeobecně tyhle značky se mi zdály jako skvělá volba a tak jsem si koupila právě tyto.

Nemám ráda trojúhelníkové podprsenky a tak jsem se této alternativě,alespon z části snažila vyhnout.Kalhotky jsem chtěla spíš bez zavazování,tudíž jsem musela vybírat takové,aby mi sedly.V zadu je vrchní část na takové to zapínání,které mě osobně připomíná nějakou skládačku ..
 

K timto plavkám se váže poměrně vtipná historka.Plavky jsem si nejdříve vyhlídla v A3 sportu a později pak i v Intersportu,kde je měli za 1000 Kč..Mám velikost 36,tudíž takovou normální,kterou mají většinou všude.Šla jsem se tedy podívat do A3 ,za kolik mají plavky tam a tam je měli za 600 Kč ale jen velikost 38.
Tudíž jsem si musela koupit ty za 1000,což mě mimochodem pěkně naštvalo.!


Doufám že se vám celý článek líbil a určitě mi napište kolik plavek vlastníte toto léto vy.. Užívejte si sluníčka a ahooj :)  a všechno nejlepší Davčovi k dnešním šestnactinám :))*



Žádné komentáře:

Okomentovat