Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

úterý 26. srpna 2014

Paradise 2014 ♥♥

Prázdniny jsou pro mě vždy "odpočinkové " dva měsíce,kdy se snažím nic neřešit a jen si užívat.A tak to bylo i letos..

Začátek prázdnin nebyl nějak extra zvláštní..Po vysvědčení jsem šla na rozlučku a hned další den jsem měla představení,takže nějak nebyl čas si užívat..První týden jsem víceméně odpočívala a zároveň chodila na brigádu (o ní později více) ..

8.července byl konečně čas začít si užívat a tak jsem odjela na tábor (2.turnus) ..Který jsem si užila mimořádně moc,za což vděčím hlavně kamarádům,kteří tam byli semnou ♥♥ Článek a fotky z tábora naleznete zde .. Určitě se koukněte a kdyby jste měli nějaké otázky ohledně tábora,tak klidně napište..

S táborem jsem si užívala čas natolik,že najednou bylo 27.července a pomalu přicházel druhý měsíc prázdnin.

Hned 1.jsem odjela s rodiči na dovolenou do Holandska,kde to bylo úžasný... A stejně jako to bylo u tábora,tak i o dovolené mám článek,takže tady se dozvíte víc ..


13.srpna jsem měla sraz s pár lidma z tábora,který jsem si taky moc užila a tak tady jedna fotka z něj..


15.srpna jsem odjela na Moravu na svatbu a budu se už po několikáté opakovat,ale ta byla taky naprosto úžasná.. 
Outfit na svatbu.
Další týden jsem se tak různě poflakovala,párkrát jsem byla v Praze,pak na brigádě,ve čtvrtek v Zoo a v pátek jsem odjela s babičkou a sestřenicemi na Šumavu..
Cesta vlakem..
Sestřenice :) 



A je tu poslední týden prázdnin a já jsem tak trochu ve skluzu..Mám pocit jako bych za prázdniny nic nestihla a nyní je už na čase zase se posunout dál a vstoupit do prváku...Počasí tenhle týden je pěkně na nic..Je srpen a poránu je zima jak v prosinci,prostě hrůza..

Chtěla bych udělat nějaký -Back to school- článek,ale zřejmě to nebude DIY,protože takových návodů najdete na YT spousty ..

A na závěr bych vám chtěla dát ještě tip na jednoho bezvadnýho Youtubera..Je hrozně vtipný a milý,takže na něj určitě koukněte :) Hoggyho youtube kanál najdete tady ..


Užijte si poslední týden prázdnin ... :) 

1 komentář:

  1. Moc pěkný článek.Já jsem si prázdniny taky užila.Byla jsem hlavně se svým přítelem,což je pro mě to nejdůležitější :) Na tábor jsem tentokrát nejela a spíš jsem si tak užívala na volno,ale strašně rychle to uteklo :/

    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/
    Budeme s přítelem moc rádi,když nám taky navštívíš blog. :)

    OdpovědětVymazat